Heb je een vraag over je bestelling of iets anders op FeatherBag? Kijk eens hieronder, hopelijk geeft dit antwoord op je vraag. Nog steeds een vraag? Stuur dan een mailtje naar info@featherbag.nl. 

 

  • Er zit geen factuur bij mijn bestelling, is er iets mis gegaan?

Dat klopt! De factuur ontvang bij de bevestiging van je bestelling in je mailbox. Mocht je hem op papier willen kun je hem vanaf daar gemakkelijk printen. Check dus even je mailbox voor de factuur, mocht hij daar niet bij zitten, neem dan even contact met mij op.

 

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

Je bestelling kun je helaas niet volgen. Om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen verzenden heb ik ervoor gekozen ze met de postbode mee te laten gaan. 

 

  • Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend! Heb je al wel een verzendbevestiging ontvangen? Deze krijg je altijd zodra je pakketje wordt opgestuurd. Heb je de verzendbevesting gehad maar na 7 dagen nog niets binnen? Mail dan even naar info@featherbag.nl zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen. 

 

  • Mijn bestelling is niet compleet aangekomen, wat moet ik nu doen?

Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met het inpakken van je pakketje. Wil je mij even een mailtje sturen, dan kijk ik samen met jou naar een geschikte oplossing.

 

  • Mijn bestelling is kapot aangekomen, wat moet ik hiermee doen?

Wat vervelend! Wil je een foto maken en deze in een mail naar mij toesturen? Dan zullen we samen kijken wat we eraan kunnen doen! 

© 2016 - 2019 FeatherBag | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel